De zekerheid dat vader of moeder hulp kan inroepen

Wie op afstand voor een ander zorgt, herkent het gevoel van onzekerheid. Gaat alles nog goed? Regelmatig bellen helpt, maar geeft ook onrust. En wat als er niet wordt opgenomen? Persoonsalarmering geeft zekerheid dat vader of moeder altijd iemand kan bereiken.

Home / Over CSI / Contactpersonen

De zekerheid dat vader of moeder hulp kan inroepen

Wie op afstand voor een ander zorgt, herkent het gevoel van onzekerheid. Gaat alles nog goed? Regelmatig bellen helpt, maar geeft ook onrust. En wat als er niet wordt opgenomen? Persoonsalarmering geeft zekerheid dat vader of moeder altijd iemand kan bereiken.

Vertrouwd en zeker

Met persoonsalarmering blijft de drager vrij en zelfstandig, maar wel met de mogelijkheid om 24/7 hulp in te roepen. De meldcentrale maakt een inschatting van de hulp die nodig is, en waarschuwt de contactpersoon en waar nodig ook de hulpdiensten.

Contactpersoon staat klaar indien nodig

De alarmdrager kiest zelf de contactpersonen: familie of buren die poolshoogte kunnen nemen als de zorgcentrale daarom vraagt. Liefst meerdere personen zodat er altijd iemand beschikbaar is. Medische kennis is niet nodig, een telefoon en een huissleutel zijn de enige vereisten. Al is het maar om de hulpdiensten binnen te laten.

Voor elkaar

Hulp bieden is eenvoudiger dan hulp vragen. Bedenk dus wat u zelf zou doen als de rollen werden omgedraaid. Bij onraad of onwel worden is de hulp van een vertrouwd persoon nu eenmaal het allerfijnst. Bovendien: de meldcentrale is altijd bereikbaar. Als contactpersoon sta je er dus nooit alleen voor.

In gesprek over persoonsalarmering

Terwijl de omgeving zich zorgen maakt, ziet degene voor persoonsalarmering een goede oplossing zou zijn vaak nog geen probleem of risico. Juist actieve ouderen lopen het grootste risico. Gelukkig wordt de meerwaarde van persoonsalarm snel duidelijk als het eenmaal in gebruik is genomen.

Vertrouwd en zeker

Met persoonsalarmering blijft de drager vrij en zelfstandig, maar wel met de mogelijkheid om 24/7 hulp in te roepen. De meldcentrale maakt een inschatting van de hulp die nodig is, en waarschuwt de contactpersoon en waar nodig ook de hulpdiensten.

Contactpersoon staat klaar indien nodig

De alarmdrager kiest zelf de contactpersonen: familie of buren die poolshoogte kunnen nemen als de zorgcentrale daarom vraagt. Liefst meerdere personen zodat er altijd iemand beschikbaar is. Medische kennis is niet nodig, een telefoon en een huissleutel zijn de enige vereisten. Al is het maar om de hulpdiensten binnen te laten.

Voor elkaar

Hulp bieden is eenvoudiger dan hulp vragen. Bedenk dus wat u zelf zou doen als de rollen werden omgedraaid. Bij onraad of onwel worden is de hulp van een vertrouwd persoon nu eenmaal het allerfijnst. Bovendien: de meldcentrale is altijd bereikbaar. Als contactpersoon sta je er dus nooit alleen voor.

In gesprek over persoonsalarmering

Terwijl de omgeving zich zorgen maakt, ziet degene voor persoonsalarmering een goede oplossing zou zijn vaak nog geen probleem of risico. Juist actieve ouderen lopen het grootste risico. Gelukkig wordt de meerwaarde van persoonsalarm snel duidelijk als het eenmaal in gebruik is genomen.

Wilt u meer weten over persoonsalarmering?

Neem contact op

040 258 01 55

service@csiservice.nl

Wilt u meer weten over persoonsalarmering?

Neem contact op

040 258 01 55

service@csiservice.nl

Wilt u meer weten over
persoonsalarmering?

Neem contact op

040 258 01 55

service@csiservice.nl